2007年7月15日星期日

神奇四俠 - 銀魔現身















整體感覺不錯,但係你話好好睇又唔係,片長 92 分鐘,唔需要帶個腦入場,只係希望見到動作場,對我呢類低智商的人來講好合口味。今次片中有不少使人會心微笑的位置,我一一受落。

動作場面方面,一般啦,在預告片都睇得七七八八呢,最主要都係最尾那一段囉,他日都應該會係影音試機位置呢。

當銀魔第一次在神奇四俠面前出現時,在預告片內,噴火仔講左句大約係 : 我套禮服剛剛買架炸~~~但我在看這一句時,對白給更換了,而呢一句對白,又唔知點解係無中文字幕架播,
加上他又講得快,我聽不到他講什麼,如果你們入場的話,幫我聽聽丫。

今集的特技做得唔錯,幾場破壞都市的場面都做得幾好,英國的泰唔士河和魔天輪的災難都做得好好,在大畫面上看會吸引好多。尾場就好比面啦,安排在我們中國的上海作為背景。

今集的主角銀魔做型,相信大家都唔會有什麼新鮮感喇,T2內大家都熟到不得了呢,所以我唔覺得好吸引,片中的表現都係一般,無突出的表現。全套戲我都滿意,絕不介意看多一次,就是我今次對這電影的評價了。

轉自 : avbuzz.com

0 comments:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0