2007年5月17日星期四

今天回了美孚舊居視察

終 於 都 "的" 起 心 肝
將 一 大 堆 cassttee 帶 回 深 井
雖 然 已 經 取 捨 了 一 些 不 帶 回 來
但 仍 然 有 大 約 50 盒
拎 到 我 死 下 死 下
但 係 一 見 到
廿 年 前 的 松 田 聖 子 / 早 見 優 / 三 原 純 子 / 岩 崎 宏 美
就 乜 野 都 唔 記 得 晒 囉
凈 係 想 即 刻 帶 返 屋 企 慢 慢 聽

其 實 我 係 好 想 將 D 帶 轉 晒 做 MP3
但 係 又 唔 知 點 做
不 過 一 定 難 唔 到 我 的
上 網 搵 耐 D , 一 定 搵 到
問 題 係 要 有 時 間

仲 有 , 就 係 想 將 D HI-8 帶 轉 晒 做 DVD
但 係 , 講 就 容 易
我 諗 冇 番 三 幾 年 都 幾 難 搞 得 掂

我 諗 老 婆 應 該 都 到 左 成 都 啦 掛
點 解 咁 耐 都 唔 打 電 話 俾 我 既
都 係 開 飯 先 , 唔 好 講 笑
都 唔 知 等 到 幾 屎 ??

0 comments:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0