2007年5月16日星期三

歐遊回來了,再延續久遺了的Blog

Bo-Blog 真 係 好 難 set up
現 在 唯 有 用 住 Gmail 的 Blogger 先
不 過 我 唸 都 係 玩 下 就 算
因 為 介 面 麻 麻 地
擴 充 性 又 低
但 係 我 又 真 係 好 想 用 Bo-Blog
遲 D 要 再 努 力 試 試

講 開 歐 遊
我 諗 都 係 我 多 年 來 的 旅 程
最 冇 癮 的 一 次 囉
不 過 其 實 都 有 晒 心 理 準 備 架 啦
好 彩 起 程 前 先 買 左 件 手 信 俾 自 己
哈 !! 佢 就 係 SR300E 啦
佢 將 我 十 天 內 所 累 積 的 所 有 怨 憤
一 掃 而 空

尤 其 係 它 的 後 期 DVD 製 作
真 係 令 我 有 少 許 喜 出 望 外
HQ Video : 9MB per second
Steadyshot : 16:9 有4.6 Mil ; 4:3 有 6.1 Mil
都 能 達 到 我 的 要 求
仲 有 就 係 5.1 surround sound effect
我 把 聲 真 係 晌 Rear Speakers 出
唔 係 講 笑 , 絕 不 欺 場












明 天 有 時 間 就 post 下 歐 遊 D 相 啦
E + 又 打 下 BF2 先 .......

0 comments:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0