2007年5月20日星期日

一個相當清靜的星期天

今 天 真 係 好 正 呀
只 係 得 一 個 客 call 過 我 兩 次
係 咁 易 打 發 下 佢 就 OK 啦
全 日 係 咁 聽 返 D 舊 cassttee
大 部 份 都 聽 得 返
反 而 係 D 正 版 帶 有 問 題
用 TDK cassttee 錄 D 黑 膠 牒 就 幾 乎 全 部 聽 得 到
所 以 話 啦 , 我 用 左 廿 幾 年 時 間 的 見 證
我 晌 呢 到 敢 講 一 句 :
" 老 翻 一 定 係 好 過 正 版 啦 ~~~"

好 野 !!
明 晚 老 婆 返 黎 啦
不 過 唔 知 會 唔 會 好 快 又 要 再 飛 呢 ?
成 日 係 咁 飛 黎 飛 去
想 唔 殘 都 難 啦
有 時 真 係 好 壞 命 生 成
我 見 有 D 人 半 工 半 讀
份 工 可 以 日 日 6:30 pm 一 定 鬆 人
但 係 個 樣 就 一 D 都 唔 殘
四 十 歲 人 塊 面 仲 係 咁 皮 光 肉 滑 , 漲 卜 卜
真 係 同 人 唔 同 命 就 係 咁 解 啦

其 實 我 同 我 老 婆 都 好 有 夫 妻 相 架
不 過 唔 係 面 相 , 而 係 命 相 ~~~

0 comments:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0