2007年6月1日星期五

今日Mouse終於有留言啦

6月1日正式推出, 如果你要, call我, 街價 $270 有九折

老 婆 去 左 Trip, 我 又 有 野 玩 啦

古墓麗影:周年紀念版



呢 個 紀 念 版, 無 論 係 好 唔 好 玩, 我 都 一 定 會 買, 因 為 呢 隻 Game 係 晌 我 最 低 落 的 時 候, 陪 伴 我 到 今 時 今 日, 足 足 有 十 年 時 間, 對 它 特 別 有 感 情, 唔 買 番 隻 黎 紀 念, 真 係 對 唔 住 自 己, 當 然 , 我 老 婆 都 應 記 一 功 啦 !!

不 過 剛 剛 mouse 話 要 明 天 先 有 貨, 好 心 急 呀 !!

0 comments:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0