2007年10月28日星期日

五星級大鼠(Ratatouille)


導演: 畢貝特(Brad Bird)
主演: 粵語配音:鄭中基, 梁漢文, 張柏芝
片種: 動畫
級別: I
日期: 2007-09-07
觀眾反應 : 4星半

為食大鼠味王(Remy)天生嘴刁為食,畢生志願是成為五星級大廚。味王膽粗粗去到美食之都巴黎,「鬼鬼鼠鼠」就係想入廚房煮兩味,結果遇上不懂煮食又論 論盡盡的廚房打雜闊條麵(Linguini),更準備合作大展拳腳,由味王使出真功夫,由闊條麵出面又「出手」。當然搞到全城一鑊粥,炒起無數笑料!

餐廳的廚房有老鼠出現,俾人知道仲駛做生意?餐廳更加等住查牌兼封舖!究竟一隻人見人怕的老鼠,怎樣在「生鼠勿近」的廚房闖出名堂?雞手鴨腳的闊條麵,又 怎樣代鼠落廚?出名尖酸刻薄,食肆俾佢踩過等執笠的魔鬼食評家梵高森,亦已瞄準味王所在的餐廳…到底味王能否成為真正的五星級大廚,實現這個不可能的夢 想?


0 comments:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0