2008年12月2日星期二

23% 夫 婦 一 個 月 無 做 愛

【本 報 訊 】 家 庭 計 劃 指 導 會 趁 性 文 化 節 公 佈 的 調 查 顯 示 , 本 港 夫 婦 每 月 平 均 只 做 愛 3.9 次 , 較 五 年 前 的 4.2 次 下 跌 ; 兩 成 多 受 訪 者 一 個 月 內 完 全 沒 有 做 愛 。 有 醫 生 及學 者 表 示 , 雖 然 沒 有 標 準 做 愛 次 數 , 但 性 生 活 絕 對 能 夠 促 進 夫 妻 關 係 , 有 助 紓 緩 情緒 及 壓 力 。

家 計 會 去 年 12 月 至 今 年 4 月 訪 問 了 1,510 位 15 歲 至 49 歲 已 婚 或同 居 的 女 士 , 以 及 770 名 受 訪 者 的 配 偶 , 發 現 夫 婦 每 月 平 均 做 愛 次 數 只 有 3.9 次 , 23% 在 30 天 內 完 全 沒 有 做 愛 , 只 有 1 至 2 次 的 也 接 近 兩 成 。 不 過 , 調 查 亦 發 現 逾八 成 受 訪 者 滿 意 目 前 婚 姻 狀 況 , 五 成 對 性 生 活 感 興 趣 , 約 七 成 滿 意 現 時 的 性 生 活 。

「 做 多 對 身 心 有 幫 助 」

家 計 會 執 行 總 監 范 瑩 孫 醫 生 表 示 , 港 人 面 對 金 融 海 嘯 會 感 到 生 活 壓 力 更 大 , 加 上 工 時 長 , 對 性 生 活 一 定 會 有 影 響 。 隨 年 齡 增 長 及 結 婚 年 期 越 長 , 亦 會 影 響 對 性 生 活 的 興 趣 及 滿 意 度 。 但 她 認 為 性 生 活 次數 多 少 與 滿 意 度 並 非 成 正 比 , 「 可 能 會 重 質 唔 重 量 , 但 經 濟 轉 差 , 做 多 都 可 以 增 進 夫 妻 關 係 , 對 身 心 有 幫 助 。 」

香 港 性 育 會 副 會 長 吳 敏 倫 稱 , 一 個 月 完 全 沒 有 做 愛 , 甚 至 每 月 只 做 3.9 次 實 在 太 少 ; 缺 乏性 生 活 除 了 影 響 夫 妻 溝 通 外 , 更 會 產 生 前 列 腺 發 炎 、 月 經 失 調 及 下 腹 痛 等 生 理 問 題。 「 香 港 夫 妻 係 好 奇 怪 , 如 果 要 犧 牲 做 一 事 , 第 一 件 就 一 定 會 係 性 生 活 而 唔 係 唱 K 打 波 ! 」

0 comments:

 
Blogger Template Layout Design by [ METAMUSE ] : Code Name BlackCat 2.0.0